VVIP bB

Sunday, March 13, 2011

yaaa...itu blog kamu....

assalamualaikum... ari ni aku nak citer sket pasal budaya kutuk mengutuk khasnya pade bloger2 sume... ya, itu blog kamu, ya itu facbook kamu,dan ya, itu page kamu, tapi tolong la jangan jadikan ianya sebagai alasan untuk kamu sumer menyebarkan dan menyemai sifat benci....
aku bukannya nak lagak baik, aku pon pernah buat silap jugak, aku pon pernah kutok-kutok orang gak, tapi sekarang, aku dah tak buat dah mende2 cam tu, aku dah insaf beb...hehe.. serius aku cakap, tolong lar jangan buat cam tu....

aku bukan ape, rase sikit tergangu la view aku bile korang post mende2 yang tak elok...tak salah kalo korang nak meluahkan perasaan korang, tapi biarlah bertempat.... ingat, tingkah laku kita mencerminkan keperibadian kite...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Powered by Blogger