VVIP bB

Sunday, November 14, 2010

lets know something bout me....

Pertamanya, dan tiada keduanya aku nak berterima kasih atas support dari kacang panjang sehingga aku tergerak dan ditolak untuk menerbitkan post berkaitan let know something about me nih..da lama sbnrnya tak main tag-tag ni, so bile tetibe jer ade orang tag, trus jadi ekcited (hehehe) untuk balas soklan-soklan tag nih..

apa benda paling penting dalam hidup anda?

kalau nak disenaraikan memang la banyak, rase-rase panjangnye sepanjang jambatan pulau pinang, tapi disebabkan rasa bersalah kt orang yang nak membacanya nanti, aku pendekkan lah ea. benda yang paling penting adalah, my parent, and my lubby2..hek8...


benda terakhir yang korang beli pakai duit sendiri
?


mencabar gak soklan nih...stakat hari ni, sume aku beli gune duet ptptn n Fama (father n mother) hehehe... tapi rase-rase ade kot... ha, aku dulu beli radio mase form 5.. mahal oo beli..dekat 3oo kowt..dimanakah tempat korang nak langsungkan perkhawinan & apakah tema korang?
aku nak kawin atas bot nelayan bole? honeymoon pon atas tu gak..hak8...malam-malam boleh mancing ikan. kalo isteri aku nakal-nakal jer, campak jer dalam laut...hak8

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
forever n after..hik8

novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
terakhir beli mase matrix dulu.kira-kira 2tahun kot.. yang lain sume kebas yg membe punye.. ala, mastika je kot..hahaha

antara mak ayah korang, mana yang lebeh mesra?
kalo aku kate dua-dua bole?tanye ko balik neh...

namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam idup korang?
aku nak jumpe mak ayah awek aku!!!nk masuk minang neh...hahaha

adakah korang basuh baju korang sendiri?
nope3,..cik mesen basuh yg tolong...

dimanakah tempat korang betul2 nak pergi?
aku nk g jepun ngn bali..hehehe

pilih satu, peluk atau cium?
penampo boley?
beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
aku tak tahu mende pon pasal ko kot..hahaha tapi yang pasti, ko AWEK TOPEK!!!!

benda yang korang sayang dalam hidup korang?
my lubby2, hahaaha, my vivaOs, n my properties...hahaha

5 lagu korang suka dengar?
maher zain - for the rest of my life
MCR - i don love u
Linkin park _ what i've done
AXL - andai dapat ku undur masa
4 jela ea..mls nk pikir.....woho..

5 blogger yang dipertanggung jawabkan utk jwb tag nih.
~mashi
~tia
~mizz apple
~kanta khayalan
~__________
(lagi satu tuh ak simpan untuk korang sume ea)

2 comments:

ghost said...

aku suka ko honeymoon main campak2 dalam laut tuh.ganaz

~fais~ said...

hi..sy follow kamu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Powered by Blogger