VVIP bB

Thursday, July 22, 2010

pokok yg unix

hai sumer...
tadi mase aku tengah-tengah pening nak tulis entry apa kali nie, http://www.smileycodes.info tetibe tergerak nak meng-google image, tibe-tibe aku jumpe banyak gambar-gambar pokok yang unik...jom kite tengok same-same yer...http://www.smileycodes.info


hahaha...sorry2,nie bukan gambar pokok yer.http://www.smileycodes.info

pokok cam nie pn ada ker..http://www.smileycodes.info


cube tengok pokok tu,cm hape ntah rupenye.http://www.smileycodes.info

yang nie,kalo diperhati leklok, cam orang dok meniarap pn ade.http://www.smileycodes.info



ha, yang nie lak, mcm orang ngah dok bersantai je kan.http://www.smileycodes.info


yang nie pn pelik gak.http://www.smileycodes.info


pokok nie aku rase cam tipu je kan..lalala...http://www.smileycodes.info

hahaha...cam mulot aku pn ade...kreatif betol orang sekarang kan.http://www.smileycodes.info


nie sebagai selingan jer...saper nak beli kasot nie???blh start mengoder dgn hantarkan email kat baulu bangkit holding...hahahahttp://www.smileycodes.info

1 comments:

Amy Syaquena said...

Salam pagi khamis...

memang wujud pokok2 pelik nie sebab baru2 nie amy pun ada jumpa buah nenas kembar 12....terpegun melihatnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Powered by Blogger