VVIP bB

Thursday, April 22, 2010

kasut baru!

hai....da lamer rasenyer xupdate blog nie...bukan aper,sibuk dgn exam...memandangkan exam aku yg seterusnya nie ada gap 5hari, so aku rase eloklah aku upadate blog aku....

untuk pengetahuan korang, semalam, 21 April, genap lah aku berumur 21 tahun...haha...xsabar nk g mengundi nie...semalam,aku dapat adiah yg paling bermakna dalam idup aku..adiah nie di sumbangkan oleh awek aku,,,hehehe... die belikan aku kasut baru...hehehe...maklumla,kasut converse aku yang aku beli 2tahun lepas tu dah koyak rabak..hahaha...mane tak nyer, kasut tu la bwk keluar jejalan,bwk main bola,jogging,bwk g kuliah dan macam2 lagi lah....hahha...yang nie pn die belikan converse gak...tq so much...thn depan beli lg ek...hahhaa

sempena kasut baru yang aku dapat nie,aku nak tunjukkan kat korang cara2 nak mengikat tali kasut yg paling stylo lah....hahaha....


yang nie nampak simple jer....tp lawa gak ea...nie aku namekan teknik bunga matahari...
(hahaha...main bedal jer....)

yang nie lak nampak serabut sket... ha,yang nie lak aku namekan teknik mak aku cantik.....
(aku pn xtahu nape)


yang nie sesuai utk orang yg suke baju kotak2...hahhaa
nie aku namekan teknik kotakkotik...


untuk gambar nie,nampak cam biasa jer...cume yang bezanya, tali diikatkan kat tengah2...
nie teknik tengah hari....


ha, nie pun nampak simple2 jer...aku xtahu la cm ner nk ketatkan tali kasut tu nanti...
nie teknik aku xpaham....


wah...berbelit2....tp lawa...hehehe...
nie teknik ular melintas.....

bagi aku yang nie,xbape lawa sangat ah....don like it...
nie teknik aku benci....


nie cam biase jer aku tengok.....
nie teknik xmenarik langsung!



ha,kalo yang nie,nmpak cam lawa gak kan....
nie teknik mudah...


mak aih...nmpak burok la plk wat cm nih...plz don try dis at home....
nie aku namekan teknik cacat...

yang nie nampak same jer cm yg kat atas tu tadi....cume kat bahagian tengah tu nmpak kurang berbelit sket...
nie teknik anak ular...yg tadi tuh bapak die....



ha, nampak smart gak ea teknik nie.... nk bg 5star ah cm ni....
nie teknik kucing mengigau....

kalo untuk yang nie, aku cadangkan hanya untuk orang2 yg ade perasaan sabar yang menebal...
hahaha...susah ooo nk wat...
nie teknik ayam bertelur....



ha, ni yg last... untuk teknik nie, si pemakai akan tampak kekemasannya...
nk cube???
nie teknik tangga belakang rumah...

hahaha...sori la,sume name teknik tuh aku wat merepek2 jer...xtahu pn ape namenya yg sebenarnya....hehehe...asalkan korang rase rajin nak mencuba, walau susah macam mane pn korang akan berjaya wat jugak...cayer lah....hehehe...tapi aku pn belom try lagik...ade ape2 cadangan utk kasut baru aku???

SELAMAT MENCUBA YER!!!

1 comments:

핑크색의 여인 said...

waa~intersting laa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Powered by Blogger