VVIP bB

Tuesday, February 8, 2011

gadget yang bangang

alat nie memang bagos kalo korang nak kenakan mak,ayah, adik,kakak,abang korang. sebab alat ni macam universal remote tv.
+
+
+
+




hahaha...kalo melamar awek dengan cara ni memang bagos....alat flush untok tandas.

ni pulak mouse dengan pelbagai alatan yang merbahaya... amaran: jangan guna mouse ini jika semua alatan terbukak macam dalam gambar tuh.

dulu aku teringin gak nak wat shape macam ni.kat mane ada jual ea???

kompem mate korang berpusing nk tengok jam neh...

alat ni dilengkapi lensa yang tahan pecah..korang boleh ketok paku cam biasa tanpa rasa bimbang yer. tukol ni jugak boleh ukur tahap kelajuan ketokan korang, jumlah paku yang korang da ketok dan macam2 lagi.

serius kreatif tempat letak pen nih...

nampak cam biasa je kan,tapi jangan tertipu, sebab jam ni terbalik...
comel. tempat letak saletip nih.

tempat letak pisang, sesuai untuk penggemar pisang.

korang bole tengok kat u tube, cmne anjing ni gerak kalo pendrive ni sambung kat laptop.
serius bangang... saje nak cari nahas....cara mudah nak bunuh diri.

kalo korang rase ragu-ragu nak bunoh diri, bolelah beli pistol neh...target kompem kena..

1 comments:

ghost writer said...

paling suka dengan tempat letak seletep tuh...mouse tuh 2nd aku suka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Powered by Blogger