VVIP bB

Friday, October 14, 2011

bole jela~~~

malam2 minggu cm ni tetiba terasa cam nk tambah ilmu lagi dalam adobe photoshop ni... satu2 tutorial aku bukak....hahaha...semangat betul! kalau belajar pn aku buat camni, kompem setiap sem 4 flat...tp tu lah, ble masuk bab belajo je, rase malas teramat, bab2 merepek cam ni, rajin plk...ish3..antara yang aku dah belajar, macam kat bawah ni yer....

yg ni aku br belajar wat effect kt tulisan...tulisan jadi berapiiiiiiiiiiii....

yang ni saje suke2...xde edit ape sgt pn...cume byk main ngn calour jer....

ni plk aku cube wat effect sharpen image...xnampak sangat pn effect ie..bole jelaaa..

gambar ni plk, sebenarnya ambik guna kamera anset vga je, tapi bgs la, lepas edit, xnampak sgt ambk gne anset kamera...

banyak lagi kene belajo ni... byk lg yg xtaw ni...aiseyh...test dgn asignment makin memanggil,tp aku, masih macam ni...aduiiii....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Powered by Blogger