VVIP bB

Monday, March 1, 2010

jangan mudah percaya dgn email forward.....

Segala berita yang dapat dari email terus forward-forward..forward!!! tanpa check dan fikir entah betul ke tidak.. Forward-forward..forward!!! sampai jadi mayat...!!

Orang macam gini yang tak selidik dahulu semua berita dan PERCAYA sajer…adalah berada dalam bahaya, sebab bila nak mati kelak setan akan datang dan menyamar jadi orang alim/ustaz/ ulamak yg korang sanjung…dan cakap kat korang bahawa ugama islam tu salah, Nabi penipu dan sebagainya.. masa tu tentu korang rasa nak forward bukan?

Dan korang akan mati dalam keadaan kempunan tak sempat nak forward berita tu..yang membuatkan korang terkeluar dari islam, ..oh..

Ini banyak berlaku kerana la ni setan baru buat usaha 10% dan korang dah percaya dengan semua berita yang karut marut 100%..masa nak mati kelak, setan akan buat usaha 90% untuk murtadkan korang, setan akan menjelma jadi arwah nenek korang atau mak bapak korang atau siapa sajer yang korang akan percaya.. dan cakap.. matilah dalam ugama yahudi, itulah ugama yang membawa kau masuk shurga!!! kalau iman korang kuat jer yg boleh menafikan 'email' setan tu...

Nak forwad? Boleh ni alamatnya…www. Neraka.jahanam.forever.com…isk..isk…!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Powered by Blogger