VVIP bB

Sunday, January 13, 2013

exam!!!!

hye...assalamualaikum...
[this post is powered by aplikasi blogger di android!!!!]

akhirnya musim peperiksaan aku pada semesta ni berakhir juga..thanx banyak2 pada kekawan yg dah bnyak tolong aku mase tengah study, smpai ke pagi sebelum masuk exam.walaupon kita sume tahu yang studi last minit ni satu kereja gila n berisiko,tapi kita sume dapat mengharunginya dengan jayanya..hahaha..

sedikit ringkasan daripada minggu exam ni yang dapat aku simpulkan,kita jangan panik sebelum masuk dewan exam...insyaallah sume yg kita bace mlm sblm tu akan melekat elok jer kt kepala...kalo time exam tu ade soalan yg kite tak tahu langsung pn,TOLONG jgn panik..n kalo boleh kite senyum kambing jer sambil menjerit dalam hati `ala bodoh nye aku..menyesal stdi last minit`. jika korang panik juga, nescaya masak la korang untuk sbjek tu..bkn ape, benda2 yg korg baru bace pd mlm sblm tu akan hilang gitu jer..trust me! (sbb aku dah rase sume tu) haaha..

selain dr tu...aku juga nak berterima kasih pade hp aku ni sbb dah banyak berjasa kt aku spjg musim exam ni...mane taknya,sume chapter n sume sbjek ade dlm hp ni...aku simpan tu semua bkn bermakna aku meniru dlm exam...tapi aku gunakan kemudahan ni untuk review blk ape yang aku belajar mase sblm tido n mase sblm jawab..tp not in exam hall yer kwn2..anda hanya merisikokan masa depan anda sahaja dengan berbuat demikian...

thanx juga kat para lecturer yang dah banyak tolong aku secara langsung atau tidak sepanjang minggu kuliah..tanpa lecturer yg komited macam ni,agak susah untuk para student berjaya survive dlm exam..thanx taw..tuhan saja yang dpt balas jasa anda semua..

akhir kata...minggu exam sudah pon selesai..dan kini tibalah pula minggu untuk bercuti..xsbr nk blk kg...hehe..slmat bercuti n semoga berjaya dpt result gempak yer kawan2...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Powered by Blogger