VVIP bB

Tuesday, November 29, 2011

game yang aku main tatkala boring...





hai...hari ni aku termiss kelas...alang-alang da lepas kelas, update la blog kejap.aku nak citer satu game pc yang aku suke sangat main mase aku bosan...iaitu game football manager...dalam game ni aku ambik team Manchester City...haha..kesian Roberto Mancini, da jadi kuli aku pulak...

sebenarnya game ni agak bosan sikit, membe2 aku boleh kira dgn jari jer berapa orang yang main, bagi yang tak minat tu, memang langsung tak tengok la, tapi orang macam aku ni tetap setia main menda ni berulang-ulang kali,...
sehingga hari ni, aku baru lepas 1 season....dan sepanjang season tu, ade sedikit lawak bagi aku...

1.- jurulatih  Andre Villas-Boas dah ken pecat ngan bos dia...baru jer jadi haad coach, da kene pecat, xsempat habis season plk tuh, dalam game ni, tak taw la plk die jd coach ape plk lepas tuh.. kalo macam Arsene Wenger, pun kene pecat gak, tapi sekarang jadi head coach untuk kelab Velencia.
2.- kelab aku menang kesemua piala/trofi yang dipertandingkan...daripada yang kecik2, hinggalah yang beso2....
3.- nama aku sebaris dgn sir Alex Furgoson plk tuh. coach terbaik sepanjang zaman..sape tak bangga beb, nama melayu ada kat senarai coach terbaik...tapi tu dalam game ni jelar....hehehe

nie bukti pencapaian aku...hahaha...graf 11/12 tu da sampai ke puncak dah, 9 piala beb...sape tak bangga,haha...players yang aku baru beli, toksah cakap la...memang banyak..maklumla, kelab terkaya kan...duit banyak sangat sampai tak tahu sape nak beli...hahaha...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Powered by Blogger