VVIP bB

Monday, October 25, 2010

MAAF


(AMARAN: Kandungan di bawah mempunyai ayat-ayat yang paling teramat skema yang pernah di ilhamkan oleh Baulu Bangkit)

terlebih dahulu,selaku owner blog ini,menyusun jari jemari memohon seribu kemaafan kepada bloger-bloger sekalian yang mana telah mem-follow blog ni,namun tiada tindakan susulan dari pihak Baulu Bangkit.

diminta pada sesiapa yang telah follow blog ni jangan kecil hati ye...bukan niat tak nak follow, tapi di sebabkan dah lama Baulu tak ambil kisah pasal follower ni dan juga disebabkan kekangan masa yang telah mengekang Baulu selama ini..Baulu Bangkit dengan ini secara rasmi-nya memohon ribuan kemaafan dan disusuli dengan ucapan ribuan terima kasih di atas keperihatinan pihak tuan/puan untuk singgah di blog burok ini...

pada yang telah meninggalkan komen, Baulu ucapkan berjuta-juta ribuan terima kasih sebab sudi meluangkan masa untuk membaca serta mengomen entry-entry Baulu...Baulu Bangkit juga sudi serta berbesar hati untuk menerima sebarang kritikan daripada pihak tuan/puan andainya ada entry-entry Baulu yang telah menyentuh sensetiviti sesetengah pihak..

tuan/puan boleh la meningalkan jejak di dalam ruangan shoutbox yang telah di sediakan dan Insyaallah, kunjungan tuan/puan tidak akan di sia-siakan..

sekian....

yang berwawasan:http://www.smileycodes.info
~BAULU BANGKIT~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Powered by Blogger